Asociatia Firmelor Bihorene


Interacţiune şi schimb de experienţă pe platforma Business Days

BusinessDaysCel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri bihorean își deschide porțile în perioada 3-4 aprilie la Oradea şi va fi găzduit la Hotel Ramada.

Editia a 10-a Business Days, adresata managerilor și antreprenorilor, sosește la Oradea cu peste 60 de speakeri de top (antreprenori în serie, manageri din companii de top, investitori, experţi şi specialişti în diverse domenii), cu teme de dezbatere de mare actualitate, analizate în 16 workshopuri, 4 conferinţe sau în cadrul celor 4 mese rotunde, cu 100 de parteneri care sprijină organizarea evenimentului, la care sunt aşteptaţi peste 500 de participanţi.

Scopul evenimentelor Business Days este de a dinamiza mediul de afaceri, oferind astfel celor interesați de oportunitățile de dezvoltare profesională și personală idei inspiraționale și exemple motivaționale, analize pertinente, estimări ale trendurilor viitoare din diverse domenii, posibilitatea de a învăța de la cei mai buni specialiști și nu în ultimul rând posibilitatea de a identifica noi potențiali parteneri de afaceri și colaboratori.

"Business Days a fost conceput, de la început, ca şi o platformă de oportunităţi de networking pentru cele 3 categorii de stakeholderi: participanţi, parteneri şi speakeri." afirma Laszlo Pacso, coordonatorul proiectului.

 

Practic, orice participant la Oradea Business Days îşi poate selecta în funcţie de experienţă, poziţia şi nevoile sale folosirea uneia sau a mai multor facilităţi de business networking pe care le oferă evenimentele Business Days:

  • sesiunile de business networking de tipul open (maxim 120 de participanţi la o sesiune, care sunt aşezaţi pe grupe de câte 12 participanţi, interacţionează între ei într-un format organizat în 3 sesiuni de câte 12 interacţiuni). Un participant la o astfel de sesiune, pleaca acasa cu cel putin 36 de carti de vizita, de la 36 de persoane despre care stie cel putin 4 lucruri si cu care a interactionat in mod direct, cu o parte dintre ei stabilind interactiuni viitoare. Rata de potrivire la sesiunile de tipul open este de 40%.
  • sesiunile de business networking de tipul microîntâlniri (maxim 50 de participanţi, aşezaţi pe două rânduri de câte 25 de persoane, poziţionate faţa în faţă 2 câte 2, interacţionează între ei într-un cadru organizat în 25 de sesiuni de cate 3 minute). Un participant la o astfel de sesiune, pleacă acasă cu cel puţin 25 de cărţi de vizită, de la 25 de persoane despre care ştie cel puţin 4 lucruri şi cu care a interacţionat în mod direct, cu o parte dintre ei stabilind interacţiuni viitoare. Rata de potrivire la sesiunile de microîntâlniri este de peste 65%.
  • cina speciala de VIP Networking, pentru elita mediului de afaceri, key note speakeri şi top manageri, atent selecţionaţi pentru a facilita interacţiuni între persoane aflate pe acelaşi nivel ierarhic, într-un mediu informal. Participarea la astfel de sesiuni de networking este posibila pe baza de invitaţie din partea echipei de organizare sau prin tichetul de acces de tipul VIP (număr limitat de locuri pentru participanţi).
  • servicii de business networking de tipul matchmaking, care permit căutarea în baza de date după 4 criterii: domenii, funcţii, companii sau nume şi identificarea persoanelor de interes cu care se pot iniţia fie schimburi virtuale de cărţi de vizită, fie stabilirea unor întâlniri pe baza aplicaţiei. Întâlnirile pot avea loc în zona special amenajată de business networking, unde pot avea loc simultan 10 întâlniri de afaceri.

"Anul acesta evenimentele Business Days introduc o noua sursă de oportunităţi pentru participanţii, speakerii şi partenerii evenimentelor Business Days, este vorba de: Business Networking de tipul MATCHMAKING. Acest tip de business networking combină cu succes facilităţile oferite de un instrument online cu avantajele unor întâlniri faţă în faţă. Aplicaţia online permite accesul (în versiunea sa PREMIUM) la toată baza de date a participanţilor şi are funcţii de sortare şi căutare după 4 criterii: domeniul de activitate, funcţia, compania şi nume. Aplicaţia poate fi folosită fie pentru schimb virtual de cărţi de vizită sau pentru generarea unor întâlniri în zona specială de business networking care poate gazdui simultan 10 întalniri de afaceri." afirma Laszlo Pacso, coordonatorul acesui proiect.

Mai multe despre cele 4 tipuri de business networking din cadrul evenimentelor pot fi consutate accesand: oradea.businessdays.ro/business-networking

Costurile tichetelor de acces şi formularul de înscriere, se găsesc pe pagina dedicată oradea.businessdays.ro/inscriere

De asemenea, studenții beneficiază de 50% reducere pe baza carnetului de student, însă pentru ei există un număr limitat de 50 de locuri.

O parte dintre speakerii invitaţi ai acestei ediţii: Marius Ghenea, Silviu Hotaran, Amalia Sterescu, Cristian Nacu, Adrian Gheara, Sergiu Negrut, Marian Dusan, Dacian Palladi, Felix Daniliuc, Vlad Mihut, Bogdan Grosu, Adrian Florea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comanescu, Diana Vitan, Voicu Oprean, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stanescu, Eusebiu Burcas, Alin Merches, Sorina Bradea şi multi altii.

Lista completă şi mai multe detalii despre speakeri, program, precum modalitățile de acces sunt disponibile pe site-ul evenimentului: oradea.businessdays.ro/speakeri

Oradea Business Days este organizat cu sprijinul partenerilor săi: Raiffeisen Leasing, Unicredit Tiriac Bank, AON, IBM, PwC, UPC, ROMCOM. Noerr, ZITEC, RoMarketing, AROBS, Burcash, Daedalus Millward Brown, Autonom Rent-a-Car, Dallmayr Kaffee, Aqua Carpatica, Casa de Vinuri Cotnari, Timișoara Toastmasters, TrainingMasters, Promoteus, Rentrop&Straton, Netlogiq, TraducemBine.ro,, Dental Star Clinic, ANIS, Asociatia firmelor bihorene, CEO Club's, bizz.club, Conectoo, Imobiliare.ro, si multi altii

Printre partenerii media ai acestei ediţii: Forbes, Capital, AvocatNet, Manager.ro, Money.ro, Realitatea.net, LTV.ro, Antena 1, TVCris, Zumzi, BestJobs, Tjobs, Portal HR, Bani și Afaceri, CareerAdvisor, ziare.com, Business24, Transilvania Business, Today Software Magazine, comunicatedepresa.ro, Idei de afaceri şi mulţi alţii.

Bloggeri oficial: Florin Roşoga, Fashion Tag

Bloggeri locali: Bogdan Pater si Liliana Ianculescu

Oradea Business Days este un eveniment organizat de ADeSCO (Asociația Dezvoltatorilor de Soluții de Comunicare Online) și Newfield Consulting. ADeSCO este o organizație non-profit al cărei scop este acela de a crea o cultură antreprenorială sănătoasă și durabilă în România.

Alte evenimente organizate de echipa Business Days in luna aprilie: Business Days Lite 10 aprilie la Timisoara, un proiect pilot dedicat antreprenoriatului si managementului in domeniul medical şi farmaceutic.

Parteneri AFB