SC EXPERT COLLECT SRL-D este o firma de consultanta financiara, avand personal cu experienta specifica in domeniul colectarii de creante (divizia business si retail), precum si in analiza de bonitate a persoanelor juridice. Suntem flexibili furnizarea unor solutii personalizate in functie de solicitarile clientilor nostrii – incepand cu verificarea bonitatii/istoricului clientilor, intreprinderea demersurilor de colectare, depistare clienti fara contact/
Proiectul Big Build 2012 al Habitat for Humanity România a câștigat premiul I la cagetoria Voluntariat la cea de-a 11-a ediție a Galei Societății Civile. Big Build obţine pentru al treilea an consecutiv premiu la această prestigioasă competiţie, demostrând că este cel mai bun proiect de voluntariat al anului.
Departe de aglomerarea de reclame cu care este adresat zi de zi in oras, consumatorul remarca si memoreaza mai bine mesajele comerciale afisate pe unipoluri.
Membrul AFB, Bacher SRL- AdPlaza oferă o reducere de 20% pentru membrii asociației.
Aparent aceste doua departamente complementare ar trebui sa sustina in mod proprotional compania, insa un lucru cert pe care istoria ni l-a demonstrat de-a lungul parcursului spre drumul succesului a diferitelor companii internationale este acela ca deseori Managementul si-a bagat nasul unde nu ii fierbe oala si anume in oala departamentului de Marketing.
Un exemplu clasic a fost cel pus in practica de arhicunoscuta corporatia Americana UPS avand ca domeniu principal de activitate curieratul terestru. In decursul istoriei lor au decis achizitionarea in 2003 a lantului de magazine Mail Boxes Etc. care era un succes real in lumea produselor de impachetat, expediat si papetarie. O miscare buna in prima faza a celor de la UPS, achizitie ce se profila ca o mutare castigatoare pe piata insa exista si un ‘dar’.
Stii de ce este atat de important un personaj ca cel ce joaca rolul rau-facatorului in filmul James Bond? Deoarece scopul sau este clar, evident si bine definit ceea ce confera intregului film un sir epic coerent in jurul caruia se va desfasura intreaga actiune.
Stii care este problema siteului tau? NU are un scop bine definit!
Foarte multi dintre cei care ne contacteaza atat in cadrul intalnirilor de consultanta cat si prin email, ne cer parerea despre siteul pe care il detin. Dar intrebarea este gresita, este la fel ca si cand ai ruga pe cineva sa isi dea cu parerea despre motorul noii masini achizitionate. Problema e ca trebuie sa analizezi intreaga masina si nu doar motorul. Deci siteul tau este exact cum te-ai uita doar la motorul masinii fara a tine cont de restul. Siteul in sine nu are nici o relevanta, e important continutul si scopul sau. Deci priveste in asamblu!
Defapt care este scopul siteului tau?
Siteul web este o piesa a masinii tale online. Acesta atrage clientul de undeva si il impinge catre ceva, clientul ori a dat click pe un banner, pe un anunt, un comunicat de presa, a citit posibil un articol de-al tau online… dupa care in capul clientului ramane un mesaj, defapt mai mult o promisiune: care il va face mai slab, il va face mai bogat, va avea mai multi clienti, va trai mai sanatos sau va achizitiona o casa de invidiat. Scopul siteului tau este ca acel client sa fie impins mai departe de acea promisiune ca sa te contacteze.
Este foarte important sa intelegeti ca designul unui program de identitate inseamna mai mult decat crearea unei sigle. Identitatea constituie designul total. Fiecare mod in care se manifesta o organizatie reprezinta o parte din imaginea respectiva si desi importanta, nu inseamna nimic fara sustinere.
Pentru a fi un designer bun in domeniul corporativ trebuie sa intelegeti perfect ce sunt sistemmele de identitate si ce cauta ele sa realizeze. Multi designeri nu reusesc sa aibe succes, fiind ca pornesc de la permise false, se concentreaza asupra unor aspecte gresite. Frecvent acestea implica o atentie excesiva acordata altor branduri pe o piata similara.
Un plan de marketing este necesar, de fapt esential, pentru orice firma si orice intreprinzator. Dar un astfel de plan este comparabil cu o limuzina eleganta, confortabila, puternica si frumoasa, fara benzina. Combustibilul care pune in miscare motorul este reclama.
Reclama si obiectivele ei: atragerea atentiei, informarea, descrierea produsului, trezirea interesului, convingerea, reamintirea.
Abonati-va la newsletter-ul nostru si fiti la curent cu cele mai noi stiri si oferte!
@some At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos. http://t.co/sBav7dm 5 hours ago
@cryo At vero eos et accusamus et iusto odio dignissimos. http://t.co/f58Ddg4 8 hours ago
2015 © Asociatia Firmelor Bihorene. Toate drepturile rezervate.